loading...
تنهایی آرمین
آرمین تنها :-( بازدید : 45 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

در دست های زرد پاییز

انگار باران بود و چشمهای من

وقتی که چشمم گریه می خواست

اما نگاهم دل خوش بود به دیدارت

من بی محابا می دویدم

از سایه ی شب می پریدم

خط می کشیدم روی دیوار

تاریخ و ساعت، روز دیدار

یکشنبه ی پاییزی و زرد

یاد آور تنهایی و درد

ساعت که می چرخید و می گفت

او رفت و دیگر تو را یاد هم نمی کند

گفتم که از عشقش دست نکشم

دلم هوای دیدارمی کند هر لحظه

این گونه دلم قصه را آغاز می کند باز

وچشمان می رقصد با سوز این ساز

رحمی ندارد باد پاییز

من،تو،نگاهی سوی جالیز

باران که شست از روی دیوار

 

تاریخ و ساعت،روز دیدار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نمیدونم به کدوم تنهایی خندیدم که اینجوری تنها شدم کمکم کنین خــیـلـــــــــــے تنهام خــیـلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــے تـنـهـام :) ((( یــه روز خــــــوب میــــــاد کـــه بـــالای عکســـــم می نـویســــــن : " انا لالله و انا الیـــــه راجعون " یــه خـــط مشکــــی کنــــــارش . منـــم دارم لبخنــــد میزنـــــم تـــو عکـــــس . . . ب امید اون روز ))) :) خــیـلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــے تـنـهـام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 565
  • بازدید کلی : 3,564
  • کدهای اختصاصی