loading...
تنهایی آرمین
آرمین تنها :-( بازدید : 41 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

به تو فكر مي كنم ، به حرف هاي تو ،

به چشمان تو ، به خنده هاي تو ،

به گردش هايي كه با تو رفته ام ،

به لحظه هايي كه با تو گذرانده ام ،

به شب ها ، به صبح ها ،

به اشك ها ، به دعواها ، به قهرها ، به آشتي ها ...

من نمي خواهم به تو فكر كنم ،

من براي اين كه تو را فراموش كنم خودم را از بين بردم ،

اما تو روز به روز براي من زنده تر و با معني تر ميشوي

ياد تو هميشه همراه اشك مي آيد،

 نمي خواهم گريه كنم ، چون ديگر خسته شده ام.

تا كي ميشود به تو فكر كرد ، تو را آرزو كرد ،

تو را با همه ي وجود و همه ي احساس خواست و به تو دسترسي نداشت؟

چه بگويم ؟ قلبم پر از درد است.

مي ترسم ، از زندگي سيرم ،

من زندگي مي كنم برا اينكه زودتر به آخر برسم .

استقامت كردن كار آساني نيست ...

چگونه فراموشت کنم!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نمیدونم به کدوم تنهایی خندیدم که اینجوری تنها شدم کمکم کنین خــیـلـــــــــــے تنهام خــیـلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــے تـنـهـام :) ((( یــه روز خــــــوب میــــــاد کـــه بـــالای عکســـــم می نـویســــــن : " انا لالله و انا الیـــــه راجعون " یــه خـــط مشکــــی کنــــــارش . منـــم دارم لبخنــــد میزنـــــم تـــو عکـــــس . . . ب امید اون روز ))) :) خــیـلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــے تـنـهـام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 560
  • بازدید کلی : 3,559
  • کدهای اختصاصی